Veelgestelde Vragen (FAQ)
Wat moet ik doen als ik een kwaliteitsprobleem ervaar?
Sommige knoppen werken niet. Als ik er op klik gebeurt er niets.
Hoe kan ik de taal aanpassen?
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord wijzigen?
Daarna kan je onderaan klikken op "Wachtwoord veranderen". Voer eerst uw huidig wachtwoord in en daarna 2 x het nieuwe wachtwoord en klik op Opslaan.
Indien uw e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u tevens een e-mail ter bevestiging van uw nieuwe wachtwoord.
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Let op! Dit e-mail adres wordt enkel gewijzigd op onze webshop, gelieve uw e-mail adreswijziging ook door te geven aan de klantendienst ([email protected])
Hoe kan ik een artikel/product opzoeken
Daarnaast is het mogelijk om uitgebreid te zoeken. Klik bovenaan de homepagina op "Producten". Nu kunt u ook binnen specifieke productgroepen of merken zoeken door de productgroep of het merk aan te vinken.
Kan ik de producten die ik volg bekijken en bestellen?
Hoe maak ik mijn eigen verlanglijstje?
Om naar uw verlanglijstje te gaan, moet u rechtsboven via uw gebruikersnaam op "Verlanglijstje" klikken.
Vanuit uw verlanglijstje kan u de producten in uw winkelmandje plaatsen, om dan definitief te bestellen.
Hoe kan ik een bestelling maken?
Om een product in uw winkelwagentje te plaatsen, klik je rechts van het product het aantal besteleenheden aan. Daarna klik je op het icoontje van het winkelwagentje of op "in winkelwagentje".
TIP: Een andere snellere manier om te bestellen, is door rechtstreeks je laatst bestelde artikels te bekijken via het toverstafje (zie Kan ik de producten die ik volg bekijken en bestellen?) en opnieuw in je winkelwagentje te steken.
Indien gewenst kan je in je winkelwagentje:
- Besteleenheden wijzigen
- Producten toevoegen/verwijderen
Vergeet niet om bij iedere wijziging binnen uw winkelwagentje, uw winkelwagentje te laten herberekenen.
LET OP! De bestelling is nog niet bevestigd. Klik onderaan uw winkelwagentje op "bestellen", kies of je wil afhalen of geleverd worden, selecteer de gewenste leverdata en klik op "bestellen" om de bestelling definitief te bevestigen.
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
Bij levering ontvangt u geen factuur meer. U ontvangt enkel nog uw paklijst. Op uw bestelbon wordt enkel de adviesprijs van uw bestelde producten vermeld. Uw aankoopprijs wordt op uw bestelbon niet vermeld.
Uw aankoopprijs is wel terug te vinden op de factuur die u de avond voor uw levering via mail ([email protected]) ontvangt op uw mailadres. Let op: check altijd uw ongewenste mail of spam!
Wil u uw factuur op een ander mailadres ontvangen? Beantwoord dan de mail met uw factuur met het mailadres waarop u de mail met factuur wel wil ontvangen.
Uw voordelen:
✅ Met uw factuur de avond voor levering via mail kan u sneller uw bestelling controleren en al meteen op voorhand zien welke producten u effectief zal ontvangen.
✅ U kan de factuur ook meteen doormailen naar de persoon verantwoordelijk voor uw boekhouding.
Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?
ℹ Via mijn account --> mijn orders kan u altijd uw bestelling checken en zien welke producten u effectief zal ontvangen en welke producten op tekort komen. U kan er ook de status van uw bestelling opvolgen (in behandeling/afgerond/not shipped/verzonden).
ℹ LET OP: Als uw artikel niet op voorraad is, kan u het bestellen, maar zal het niet geleverd, noch gefactureerd worden. Uw artikel wordt dan ook niet in backorder gehouden. Dus dient u het artikel opnieuw te bestellen wanneer het terug op voorraad is.
ℹ Echter, wanneer het artikel dat niet op voorraad is uit een actie komt waar gratissen of punten toegekend worden, zal dat artikel toch in backorder gehouden worden. Dit artikel wordt dan geleverd met uw eerstvolgende order, wanneer het terug op voorraad is.
Daarna kan je links op "Mijn orders" klikken.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
U kunt artikels wissen, u kunt aantallen wijzigen, u kunt artikels toevoegen of u kunt de gehele bestelling wissen. Indien u in uw winkelwagen op de knop "bestellen" heeft geklikt, een leverdatum heeft opgegeven en vervolgens op "Order versturen" heeft geklikt, is de bestelling verstuurd en definitief.
Rechtsonderaan uw winkelwagentje kan u uw winkelwagentje legen/bestelling wissen.
Hoe kan ik zeer snel artikels in mijn winkelmandje steken?
Kan ik één van mijn oude bestellingen gebruiken als basis voor een nieuwe bestelling?
Wanneer is mijn leverdag?
U kunt uw leverdag terugvinden via "Mijn account" onder "Bedrijfsgegevens." Wij leveren standaard elke week op deze dag. We streven ernaar deze dag altijd te respecteren. Bij uitzonderingen, zoals feestdagen of sluitingen, is een reserve leverdag voorzien.
Vragen? Mail ons via [email protected].
Ik kan geen bestelling plaatsen in mijn winkelwagen
Mogelijk werkt u in een verouderde internetbrowser. Om optimaal gebruik te kunnen maken van de Ameel Candy World webshop raden wij u aan om een recente internetbrowser te downloaden. Deze kunt u gemakkelijk terugvinden op google.be.
Hoe kan ik mijn oude bestellingen inzien?
Hoe kan ik een factuur opvragen?
Het artikel dat ik wil kopen is niet op voorraad. Kan ik het toch bestellen?
Echter, wanneer het artikel dat niet op voorraad is uit een actie komt waar gratissen of punten toegekend worden zal dat artikel toch in backorder gehouden worden. Dit artikel wordt dan geleverd met uw eerstvolgend order, wanneer het terug op voorraad is.
Hoeveel kost het om mijn bestelling te leveren?
Kan ik een ander afleveradres voor mijn bestelling opgeven?
Wat is de retour politiek van Ameel Candy World?
Ik heb een vraag waarop ik het antwoord hier niet kan vinden. Wat moet ik doen?
Wat is het verschil tussen ronde en vierkante iconen?
De ronde iconen staan altijd boven het artikel en zijn ALTIJD PRIORITAIRE ACTIES (= automatisch toegepast bij bestelling).
De vierkante iconen staan altijd onder het artikel.
Vóór de grijze balk zijn ze net zoals het ronde icoon PRIORITAIR (= automatisch toegepast bij bestelling)!
In de grijze balk zijn de iconen NIET PRIORITAIR (= je moet op het icoon klikken om andere acties op dit product te kiezen)!